Si comel

12 Julai 2011

Cara nak built up muscle

Hello readers,


kalini kite masih di segmen cara2...


ape punya segmen la...nama segmen pon tak best...segmen ni konpem tak best ni...rilek ye tua-tua  tuan-tuan dan puan-puan...jangan  la marah saya, saya ni baru je nak baligh mengenal dunia blogging..kalau salah tulun tunjuk fak ajar...


aku ade satu secret...kalau nak tau senyap....kalau taknak tau pon senyap jugak...


mende ni free je takyah nak bazir duit beli loceng bodoh...bukan aku cakap korang bodoh...kalau terasa tu nasib la...*tak sabit...


dumbbell la....camni korang cakap diri korang anak malaysia...*bangga sekejap


ok...camni caranya,,,


first korang kalau nampak baldi (yang ade penyangkut supaya senang pegang) korang sapu buat masuk bilik air..jangan gi sapu sampah pulak..kalau ye pon nak menyapu letak dulu baldi tu dalam bilik air supaya nanti tak lupa...nanti tak pasal-pasal korang keluar dari bilik air fully naked pasal nak amik baldi tu..

karang, masa korang nak mandi....masukkan air seberapa liter ikut kemampuan korang nak ngangkat.....pastu angkat la....kan senang...kalau pakai loceng bodoh...berat dia maintain camtu je...pastu dah la mahal....


baik yang ni..
Dariapada yang ni dahla mahal natang ni..





















p/s : aku mampu angkat baldi tu fully loaded ngan air sebanyak 100 kali bagi satu tangan..*malas bangga....lagi satu tolong klik iklan nuffnang tu...nak beli enset baldi baru la


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...