Si comel

14 Julai 2011

Surat Misteri : Wet dream





ni aku

"kringgggggg"....aku terjaga dari mimpi basah yang enak sejurus terdengar bunyi jam locengku....aku segera mengambil jam locengku....

"dah pukul 6 rupanya"bentak aku di dalam hati....

segera aku mencapai tualaku yang aku sidai di kerusi....dalam perjalananku ke kerusi itu sejauh 5 meter yang mengambil masa selama 'setengah jam' (tak boleh la hiperbola lama sangat nanti terlepas subuh korang 'cop' aku tak sembahyang pulak)..aku ternampak sekeping surat betul-betul didalam sampul surat....

"ah!!!ni mesti surat si abu ni" fikir aku yang menyangkakan surat itu milik roommateku, abu....

aku melemparkan surat tu di atas meja...tanpa aku sangka surat itu tercampak dengan kuat dan telah terkeluar melalui tingkap....dengan menggunakan kuasa 'supermanku', aku terbang menyelamatkan surat itu....tiba-tiba surat itu bertukar menjadi perempuan cantik.....kami...errrrr

ok!!! sebenarnya surat tu tak keluar pon....kemudian aku pergi mengejutkan roommate aku yang nyenyak tidor..."peliknye gaya dia tidor....mimpi basah la ni" fikir aku..


ni abu...bukan yang kangkang...yang baring(korang bukan boleh kira)....



seperti biasa, aku mengambil kerusi dan menghempuk kepala abu.....selepas beberapa kali dihempuk dengan kerusi hingga berdarah kepalanya...akhirnya dia bangun....itulah rutin harianku sejak tinggal bersama abu dalam satu bilik *macam gay la pulak ayat aku....

aku pon keluar menuju ke bilik air yang terletak 30 kilometer dari rumahku....yang peliknya aku hanya mengambil masa selama 5 saat *mesti korang rasa tak lojik kan cerita aku tapi hakikatnya semua ni betul-betul berlaku, sapa tak percaya pendek umur....

"celaka" kata aku tanpa sebab sambil gelak sendirian...

Aku masuk ke dalam tandas dan melepaskan beberapa das peluru ke dalam jamban....

"aaahhhh!!!legaaanyeeeee"..........


tiba-tiba..........


bersambung.........

sambungan......part 2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...