Si comel

05 Julai 2011

Kerepek Eh, merepek

Assalamualaikum,


            Petang ini gelap semacam jer. Awan berdentum-dentum menfire kuasa ultraman sesama sendiri yang mengeluarkan bunyi nanonanonanonano (mungkin ultraman tiga dan ultraman taro berselindung di sebalik awan itu, barangkali bergaduh merebut awek kot!!!). Tiba-tiba aku terlihat enset aku menyala. La!!!ade orang call rupenyer patutla bunyi nanonano tu.




                   Mungkin awek ini yang direbutkan ultraman tiga dan taro. Comel x. 


              Aku menge'check' ensetku. Oh!! Farid kamil rupenyer. Aku pon jawab la, biasanye aku malas nak jawab sbb aku masak benar ngan perangai dia ni (bukan susah pon nak masak perangai dia). Call mesti x lain. Mesti nak suh aku blakon dalam cerita dia. Aku bukan ape, malas aku, sume filem dia cam sampah.. Tengok la cite kongsi pacai ngan v3:bangang duk kat jalan. Aritu ade ke dia call aku mintak aku jadi hero filem kongsi pacai.Terus aku reject, aku ckp  kat dia aku xnak berlakon tapi dia merayu-rayu mintak aku berlakon ngan dia. Aku marah-marah kat dia. Sila Jangan Salah Paham ye!!! Aku lelaki mana period!!! Terus aku off enset...ade ke x reti bahase. Aku kata x nak jangan la nak pakse2. Klau x xdenye saheizy sam  dh dalam citer kongsi pacai tu.






            Setelah aku off enset aku terus keluar rumah tapi hujan tiba-tiba turun dengan lebat. Cis!!! baru nak kuar main kat taman padang. Hujan pulak!!!. Dh alang-alang mak aku nampak aku kat luar terus dia suruh aku angkat kain kat luar tu. Sebagai anak solehah. abaikan ah tu, aku bukan bapok. Sekali lagi aku cakap aku lelaki tulen. Setelah baju diangkat. aku memberi senyuman manis kepada mak aku. Memang senyuman paling manis pernah aku produce. Sape nak rase. Aku terus meluru ke bilikku dan baring di atas katilku. Akhirnya dalam mase x sampai 5 minit aku tertido. 


psst: 
Orang cakap tido masa hujan la best. Aku juga nak ucapkan tahniah kat pasukan bolasepak negara kite yg berjaya layak ke pusingan kedua kelayakan fifa 20xx. xx tu bape ntah. goal aidil terbaik!!!!  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...