Si comel

18 Julai 2011

Surat Misteri 2 : Perkara buruk di dalam tandas


Sanbungan dari part 1 

Aku ternampak lipas sedang sedang berlari di dalam bilik air.......aku tersentak sambil membuat muka seperti tertera pada gambar dan menyebut "OMG!!!SHIT!!!"...........

aku menjirus air pada lipas itu tapi jirusan aku tidak mengenai sasaran.....

"hahaha!!!!wekkkk!!!"cakap lipas sambil menunjukkan jari tengahnya pada aku.....

hambik ko...

"celaka punya lipas!!!"kata aku sambil menunjukkan jari tengahku pula pada lipas itu......

"ehhh!! lipas ade jari ke" fikir aku....

"ahhh!!!lantaklah" kata aku sambil meneruskan adegan menunjukkan jari tengahku pada lipas itu....

lipas itu berlalu pergi kerana malas melayan aku........

"hahaha!!!tau takut"gertak aku.......

aku kemudian melakukan apa yang patut (takkan nak citer jugak basuh berak, mandi sumer)......selepas itu aku meluru masuk ke dalam bilik.......

"ehhh!!! tengah sembahyang mamat ni rupanya..." ujar aku didalam hati....

selepas siap memakai baju dan berkain pelekat, aku mengambil sejadahku dan sembahyang di ruang tamu sendirian....

setelah selesai solat subuh...aku doa la apa lagi....

aku pon melipat sejadah dan terus melihat jam locengku.....

"Ahhh!!!baru pukul 7....awal lagi nak pegi kelas..."kata aku di dalam hati....

"cakap dalam hati jer...beselah aku kan cool..."cakap aku sorang-sorang sambil memandang abu(takut dia kata aku gila)....

tapi sangkaan aku meleset apabila abu hanya bermain hensetnya sambil berbaring di atas katil....

tanpa aku sedari....pintu bilikku diketuk kuat....aku cemas...abu pon same......

tiba-tiba.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...