Si comel

24 Julai 2011

Cerita seram masa kecik

Assalamualaikum,


Hello semua....

semua???ade ke orang nak bace blog aku...haha....takpe la....korang pernah rase pengalaman seram tak.....ok!!!harini aku nak cerita pasal pengalaman seram aku mase aku punya kecik.....


Pada malam yang sunyi......taktala semua orang sedang tidor....tinggallah aku sorang je yang belum tido...... 


Aku bukan taknak tido...mase tu aku tak boleh nak tido...sakit gigi.....aku pon menangis la sendirian.....masa kecil ok!!!.....mak aku pon ape lagi bangun la dia dah aku bising...dia pon bagi la tumbukan kat pipi aku dua das terus elok gigi aku.....amacam seram tak....

ok!!!ok!!!aku serius......mak aku pon bangun la nak pujuk aku....mak korang ader......

Dekat sejam gak mak aku pujuk aku suruh diamtapi aku tak diam-dia....sekali lagi amacam mak korang ader....aku memang sakit gigi betul...ntah ape aku makan tak tau la.....akhirnya ayah aku panggil mak aku..."maknyer!!!cepatlah"......(sembilan bulan selepas itu aku dapat adik sorang)...

mak aku pon pergi la tinggalkan aku yangkesakitan sensorang sambil dia pujuk "senyaplah...esok kita cabut gigi yer"....aku pon ape lagi bertambah kuat la aku menangis....

Tiba-tiba aku terdengar satu suara dari arah jaket ayah aku yang tergantung pada pintu....."woi!!!diam lah".....serius aku tak tipu....

Dengan serta-merta aku senyap dan pekup muka aku dengan selimut...seram wooo.....dah la masa tu kecoh ngan cerita hantu kopek.....

Bahaya hantu ni...masa zaman aku kecik dulu....ade budak pompuan main kat taman tak balik-balik dah maghrib....kene sorok ngan hantu kopek....orang cari kat taman tak jumpa.... last2 ustaz cari lps magrib jumpa kat taman tu gak...

tapi aku rase hantu tu memilih gak mangsa dia kot....mana tak nye...kalau mangsa dia laki gila seks...memang kalah la dia......

p/s : kalau hantu tu macam megan fox...aku sanggup....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...